تبلیغات
guitarzan - فاکتورهای صفحه
 
guitarzan
صفحه نخست                 تماس با مدیر                    پست الکترونیک                   RSS                  ATOM
نظرات ()
نوشته شده توسط مصطفی علیزاده در تاریخ سه شنبه 30 شهریور 1395
فاکتورهای صفحه

فاکتورهای صفحه

  1. کلمه کلیدی در تگ عنوان: تگ عنوان دومین بخش مهم محتوای صفحه است، درنتیجه سیگنال قوی در سئو page-on ارسال می‌کند
  2. شروع تگ عنوان با کلمه کلیدی: بر مبنای اطلاعات Moz، تگ عنوانی که با کلمه کلیدی شروع می‌شود در مقایسه با تگ عنوانی که کلمه کلیدی در انتهای آن قرار دارد، از کارایی بهتری برخوردار است.
  3. کلمه کلیدی در تگ توضیحات: در فاکتور های صفحه این هم نشانه دیگر مرتبط بودن است و شمارا متمایز می‌سازد.
  4. وجود کلمه کلیدی در تگ H1: تگ H1 دومین تگ عنوان است که سیگنال مرتبط بودن را به گوگل ارسال می‌کند.
  5. کلمه کلیدی عبارتی است که بیشترین استفاده از آن در متن شده: انتخاب کلمه کلیدی که بیشتر از سایر کلمات مورداستفاده قرارگرفته، نشانه مرتبط بودن است.
  6. طول محتوا: محتوایی که کلمات بیشتری دارد می‌تواند سطح گسترده‌تری را پوشش دهد و به مقالات سطحی و کوتاه ارجحیت دارد.
  7. تراکم کلمه کلیدی: تراکم کلمه کلیدی مبنایی است که گوگل از آن برای انتخاب عنوان صفحه استفاده می‌کند؛ اما استفاده بیش‌ازحد می‌تواند به شما آسیب برساند. که در فاکتورهای صفحه باید این موارد رعایت گردد.
چنانچه این مقاله برای شما مفید بود میتوانید با دوستانتان به اشتراک بگذارید:

فاکتورهای صفحه

ادامه مطلب ...





نوع مطلب :
برچسب ها : 200 فاکتور سئو، فاکتور های سئو، فاکتورهای صفحه،
لینک های مرتبط :

 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.


درباره وبلاگ




مدیر وبلاگ : مصطفی علیزاده
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :